sâmbătă, 8 mai 2010

M-am saturat!!!

M-am saturat sa las impresia ca ma poti calca in picioare..Da' cine dracu' te crezi???
Cine dracu crezi ca sunt eu?! m-am saturat..de colege frustrate de la birou, de prieteni din trecut sau prezent si de foste colege de liceu..va iau pe toti frumos si va bag fix in ***** mamii voastre!! ce dracu o fi asa greu sa va vedeti de viata voastra de rahat si sa ma lasati pe mine cu a mea??
Oameni de rahat..intr-o societate de rahat!! m-as muta pe luna numa sa stiu ca pot scapa de voi!!!
Nu mai accept nici o mizerie de la nimeni..gata,s-a terminat balciul cu mine!Ma provoci iti arat cu mare placere ce rezulta!!!

5 comentarii:

  1. Te-ai gandit vreodata ca nu numai cei din jurul tau sunt asa, si ca poate si tu ii provoci uneori? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata le provoc..dar crede-ma ca acum sunt alt gen de persoana..cel putin la birou(inghit prea multe..sau cel putin inghiteam pana am inceput sa le dau peste nas mai elegant) iar prietenii..cei care merita mi-au ramas alaturi si nu se supara daca ii provoc :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca raspunzi cu frustrare la provocari iti diminuezi sansa de a le rezolva.
    Adversitatea si obstacolele sunt un fapt cotidian. Merita sa le infrunti cu o atitudine pozitiva si nu cu frustrare.
    Cand spui ca nu mai accepti nimic si vei reactiona, gandeste-te ca vei provoca reactii nedorite, iar nivelul adversitatii va creste, poate peste ceea ce poti tu suporta.

    RăspundețiȘtergere