vineri, 20 februarie 2009

Putin despre mine...

Care e cea mai mare pasiune a mea???Muzica si dansul
Stupid da..nu ma ocup de niciuna dintre ele doua..asa si????Nu ma intereseaza ce crede lumea.Am primit doua propuneri sa cant in trupe diferite si ocazional mai merg la karaoke si am facut dansuri populare si sportive timp de 5 ani.Stiu care imi e limita: nu cant in nici o trupa(nu vreau sa particip la poluarea fonica) si nu particip la competitii.
Dar visez...vreau sa lucrez in showbizz, sa am propria mea firma de organizare de evenimente cu Raluca,sa imi iau atestatul de impresar si sa muncesc ceva care imi place..e gresit??Eu zic ca nu..poate se indeplineste ceva,poate nu,am dreptul sa visez...
As vrea sa pot dansa si asa:

Dar imi cunosc limita :d...dar nu pot ignora fiorii care ma trec cand ma uit la asa ceva...

3 comentarii:

  1. Cu antrenament sunt sigur ai putea si tu sa dansezi asa :P ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. antrenament...la varsta mea si la la starea mea de sanatate nu cred ca mai e posibil..dar oricum mersi pt idee..

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm... nu-ti stiu varsta nici starea de sanatate... oricum... cateva miscari cred ca tot mai sunt posibile :P

    RăspundețiȘtergere