joi, 19 februarie 2009

Crezi ca lumea te percepe cum vrei/esti?

Eu zic ca nu!!!Fiecare dar absolut fiecare te vede asa cum vrea el...interpreteaza ce zici si ce faci in modul care ii convine.Daca vrea te vada ca un adolescent in calduriunul frustrat si plin de tampenii in cap asa te vede si apoi se intreaba de ce PNM nu mai vorbesti cu el.
Fapt:am un prieten,Robert,il cunosc de cativa ani..din liceu.Reprezenta tot ce voiai de la un tip in liceu:simpatic(frumusel foc chiar), istet(dar nu prea tocilar), canta intr-o trupa(inca o face) si toate fetele umblau dupa el(si el dupa ele..nu trebuie mentionat ca umblase deja cu jumatate de liceu).Ne salutam doar...stiam ca e impreuna cu tipa din prima banca si relatia lor o luase razna rau(droguri,sex,alcool)...s-au despartit(nu era nici prima si nici ultima).
In clasa a10-a m-a observat(nici n-avea cum am 1,80 :d)la balul bobocilor..a fost o chestie frumoasa ce-am avut era primul tip la care chiar tineam si a ramas ceva atractie intre noi doi si dupa ce mi-a dat flit(pe 14 februarie).Am ramas prieteni si vorbim cam o data pe luna(el momentan nu mai e in tara.Ce-i drept am trecut prin multe cu prietenia noastra:certuri..gelozie..distanta dar tot prieteni suntem...vorbim vrute si nevrute(te gandesti probabil ca asta e prietenie adevarata)
Ehh..nu!!!am avut o discutie cu el acum ceva timp..si l-am intrebat din senin:care e cea mai mare pasiune a mea??.Mi-a zis ca sexul si bautura sunt...si a vorbit serios...
Exact la asta ma refeream: ma stie de ani buni,suntem prieteni si imi da raspunsul asta tampit...De ce???Pentru ca asa ma percepe el pe mine si cu parere de rau spun ca prea multi ma percep asa...
Eu nu sunt asa si nu am fost niciodata dar nu au avut rabdare sa ma cunoasca...
TU de cate ori ai fost perceput gresit?

3 comentarii:

  1. Salut ! cred ca ti`ai dat seama din posturile mele de cate ori am fost si inca sunt perceputa gresit ! cred ca asta se intampla pentru lumea a devenit extrem de comoda, de simpla..nu isi mai da interesu` sa vad exact cum este o persoana :) cat despre commenturile tale la posturile mele..Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Suntem perceputi gresit aproape mereu...din pacate. Uneori e si vina noastra pentru ca vrem sa parem altfel pentru a fi placuti de ceilalti. Stai linistita ca sunt si oameni care ne percep asa cum trebuie, chiar daca sunt putini...;)

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi tu irino, lumea spune de mine ca sunt un betziv, afemeiat si drogat, insa eu am descoperit o metoda noue prin desene de a calcula nmultirile de ordin mare, sciur o carte despre psihologia femeilor in relatiile de zic u zi cu barbatii, si mulet alte chestii, acum spune-mi mie daca am avut multe iubite is afemeiat? sau doar am acumulat experientza necesara sa aleg pe cea mai buna? daca m-am distrat bine in tineretze, asta inseamna ca is betziv? sau daca fumat ceva, care s-a descoperit ca e un mdedicament bun pt starile de depresie, inseamna ca is drogat? .... semnat robert

    RăspundețiȘtergere