luni, 2 februarie 2009

Leapsa

Am primit o leapsa de la Pica..-am plans ca nu primesc si uite deja am primit :d(doua chiar)...
Deci:

Sunt: Mihaela a.k.a Matusica Zuzulica
As vrea: Sa ma nasc din nou..sa iau totul de la inceput
Pastrez: numai durere si tristete din trecut si din prezent,pe langa toate amintirile din copilarie
Mi-as fi dorit: sa pot da timpul inapoi
Nu imi place: cand lumea face presupozitii fara sa cunoasca adevarata situatie
Aud : avioanele si trenurile care trec prin zona mea din bucatarie
Imi pare rau:ca sunt slaba(spiritual vorbind)
Imi plac: prea multe lucruri sa le enumar...vanilia..curacao,fisticul, sucul de trandafiri
Nu sunt : asa cum mi-as fi dorit in copilarie
Dansez:ori de cate ori aud muzica..pana si in metrou
Cant :atunci cadn mi se imprima o melodie in minte si dimneata pe la 4-5 in bucutarie la o tigara
Niciodata : nu as cadea mrejelor cocalarilor de pe strada
Rar:ma asculta cineva
Plang: de dimineata pana seara..deja am ochii umflati...
Nu sunt intotdeauna: corecta in judecata
Nu imi place de mine: ca nu ma pot descurca singura..mereu ma plang ca sunt singura
Sunt confuza: cand vine vorba de barbati
Am nevoie: in permanenta de cineva cu care sa vorbesc si care eventual sa ma inteleaga inainte sa ma judece
Ar trebui:sa ma impusc cu prima ocazie
Eu nu am cui sa dau leapsa asa ca se opreste la mine...

2 comentarii: