vineri, 30 ianuarie 2009

Joculet


Am vazut joculetul asta pe http://cataling.blogspot.com/ si pe http://candvaundevacumva.wordpress.com/ si mi s-a parut simpatic...Indicatiile sunt:
) Pune playerul pe shuffle (selectare aleatorie)
2.) Scrie primele 15 melodii care apar şi adaugă-le ”in my pants” la capătul lor.
3.) Scrie în paranteze gândurile tale despre rezultate.

Ce mi-a iesit?Sa vedem:

1.Kris Kross - Jump in my pants(ya..right..:d)
2.Big Punisher - Stil not a player in my pants(:))..sunt sigura ca nu e nici un player pe aici)
3.Ice Cube -Welcome to the hood in my pants(naspa asimilare)
4.Bogdan Ioan feat Kheops - Trippin in my pants(exact asta am sa fac cu prima ocazie:d)
5.Ja Rule feat. Fat Joe-New York in my pants(:)))
6.Rihanna -Rehab in my pants(cam asa se desfasoara sesiunile mele)
7.Chris Brown -Kiss Kiss in my pants(mda...nu refuz:d)
8.Parazitii&Killa Kella - Cu microfonul deschis in my pants(aaa...)
9.Ice Cube- Hood mentality in my pants(gangsta all around :p)
10.Chris Cornell feat Timbaland-Part of me in my pants(but...of course)
11.Ice Cube - Here he come in my
pants(nha...nu cred)
12.Missy Elliot -I'm really hot in pants(OMFG..nu recunosc)
13.Wayne Wonder - The mood is right in my pants(okay...asa o fi:d)
14.Il-egal feat Anda Adam - Nu judeca in my pants(damn right)
15.Missy Elliot - Lose control in my pants(poate data viitoare...)
Va las sa ascultati o piesa a unui prieten...l-am visat azi-noapte si m-am gandit ca e un semn...

Un comentariu:

  1. 1. ai o leapşa specială de la mine
    2. ca să nu îţi chinui cititorii să selecteze linku-ul şi să îl posteze îl altă fereastră faci aşa: copii link-ul, scrii un cuvânt care să reprezinte redirecţionarea, îl selectezi şi apoi apeşi pe globul acela pământesc- cel de lângă scrisul cu bold şi o să îţi apară o fereastră cu : http:// ..... tu acolo scrii link-ul de redirecţionare. Baftă! Şi dacă ai probleme nu ezita să îmi ceri ajutorul. Aştept să văd dacă ai înţeles.
    3. foarte mişto melodia :p

    RăspundețiȘtergere