luni, 26 ianuarie 2009

Un nou inceput..poate

Am inceput cu stangul...am promis ceva si nu m-a tinut de cuvant...dar am o scuza..sunt in sesiune:d Am avut un examen care efectiv m-a extenuat,doua zile nu am fost in stare sa ma apropii de laptop.Mai am jumatate de baterie la laptop si m-am gandit ca pana pica sa scriu ceva...nu neaparat consistent mai degraba din datorie.Pana data viitoare(nu mai spun exact cand)am sa invat sa scriu cu diacritice,sper,de la noua mea cunostiinta(Ciresica :*)
Probabil voi continua cu un mic articol despre mine: cine sunt...cum sunt si mai ales cum eram...M-am schimbat mult in trei ani de cand sunt plecata de acasa...de fapt nu pot spune "de acasa" pt ca in copilarie m-am plimbat destul de mult prin tara...jumatate ardeleanca-jumatate moldoveanca(poate un sfert pe unde pe acolo amestecat si olteanca..daca ma intrebi fata in fata nu recunosc:d)
M-am nascut in judetul Vaslui...am copilarit intr-un orasel din judetul Galati si intr-un orasel din judetul Hunedoara..si apoi am locuit in Municipiul Galati ca in cele din urma sa ajung in capitala.
Nu am un loc caruia sa-i spun "acasa"(acolo unde iti e sufletul iti e casa)..m-am plimbat prea mult si am pierdut prea multe case...inainte sa ma simt mai confortabil..chiar si acum stau ca pe ace..ca poate..poate va trebui sa plec si de aici...
Continuarea data urmatoare :d

2 comentarii:

  1. ştii la ce mă gândesc când zic "acasă"? la locul ăla în care mă simt liniştită, la locul unde nu îmi amintesc clipele mai puţin bune din viaţa mea...
    asta ar trebui să faci şi tu. să te gândeşti ce loc îţi aduce acea linişte. unde te simţi bine alături de cel drag. "acasă" nu înseamnă o cameră cu 4 pereţi, ci înseamnă sentimentul de fericire, de linişte sufletească.
    singurul lucru mai puţin bun pe care îl văd în toată mutarea asta a ta este că -probabil- nu ai reuşit să înfiripi nişte relaţii de prietenie. sau s-a "pus punct" prieteniei datorită plecării tale. este foarte obositor mental să pierzi prieteni şi să câştigi alţii.
    eu sunt sigură că o să reuşeşti să ai prieteni- prietene şi nu colegi, să uiţi umbrele din trecut şi să te bucuri de viaţă.
    cât de sesiune: capul sus! suntem aici să te susţinem!

    RăspundețiȘtergere