luni, 4 mai 2009

Piesa momentului...

7 comentarii:

  1. pisi....piesa asta e a momentului de acum vreo doua luni :) :P
    ca sa vezi ca ma preocupa si asta (recunosc, am descoperit-o cand lancezeam cu o bere in fata si ochii in TV in curtea berarilor).

    RăspundețiȘtergere
  2. pisoias...ma refeream la faptul ca e reprezentativa pt perioada asta din viata mea..nu pt piata muzicala..dar multumesc ca te interesezi de chestii de genu' :*

    RăspundețiȘtergere
  3. mi se pare ok piesa, desi are ceva timp si desi nu e ceea ce ascult eu .. imi pace cum e facuta... this is the weird side of me ..8-}.. scuze pt supararile de mai inainte.

    RăspundețiȘtergere
  4. N-a fost nici o suparare inainte..cel putin nu din partea mea.Ma bucur ca mai treci si pe la mine :p

    RăspundețiȘtergere
  5. salut.da ai dreptate este o piesa a momentului chiar daca-i mai veche.poate sa aiba si 50 de ani o melodie daca textul reprezinta pentru tine la momentul acela ceva este de actualitate.nu pot sa nu uit cum zicea cineva ca pui pe un blog videoclipuri vechi de pe youtube si vrei sa faci trafic.unu la mina eu nu vreau sa fac asta doi o poza sau o melodie veche poate sa imbrace haine noi.adica poate fi adaptata situatiei in cauza.poate ce exista pe piata nu poate fi folosit la momentu respectiv iar o poza prafuita si ingalbenita de timp poate sa faca minuni daca-i asezata la timpul si momentul respectiv.asta nu inseamna ca-mi plac vechiturile.mie imi place ce-i nou.cladirile noi pentru ca-s mai bine construite(teoretic) si mai stralucitoare.la nou nu includ nevasta.am ales-o asa ca tin de ea cu dintii.sa nu pateasca ceva ca am dat de dracu.ma gindesc si la sanatatea ei psihico-mentala.referitor la virsta am 30 si jumate.multumita?eu nu stiu cum m-ati gasit frate.ca nu mi-am facut nicaieri publicitate.chiar nici nu am vrut sa se stie de mine.apereti unu cite unul.ma sperie asta.parca creeaza un fel de responsabilitate.cind sint singur dondan ce vreau acuma...........sper sa nu te supar.am pus avertizare la intrare.pacat ca nu ma lasa pe mine sa formulez textul ca atunci chiar nu ar mai intra oamenii.oricum daca vezi ceva si-ti place si poti sa te inspiri din prostia mea vasta............te rog sa copiezi orice sa faci parodie pe orice tema.nu cer drepturi de autor. :)sanatate.bay bay.
    p.s. o iubesc pe Nereida :).sa nu crezi ca sint la agatat pe internet.nici nu vreau sa fac asta.nici pe strada n-o fac.mai bine ma agat de un pom fructifer decit de o femeie.acuma sa nu intelegi gresit ca nu simt nevoia sa o tin in brate dar............. :(( ma omoara distanta.sau o fi chiar atit de aproape si eu n-o vad.cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  6. te rog eu sa nu mai pui poza la mine :((.ma simt aiurea.urmarestel in mod anonim.ma siciie gindul ca or sa vina si altii.ma sperie chiar.te roggggg.nu vreau sa-mi fac reclama.asta nu-i un lucru spus in mod psihologic ca sa faci taman invers.multumesc anticipat.hai ca i-am calcat pe toti pe bataturi.nu ma astept la nimic bine.:(( nu mai stiu nici daca apuc ziua de miine.pa pa.asta este

    RăspundețiȘtergere
  7. nu inteleg Nadie...de ce sa-ti mai faci blog daca nu vrei sa intre oamenii pe blogul tau?avertismentul ala de la inceput e un fel de frectie la picior de lemn.
    Dupa cum ti-am mai spus ma bucur ca mai exista oameni cu vise in dragoste...poti sa ramai cu Nereida pana la sfarsitul vietii ca nu ma intereseaza,stiu ca nu ai iesit la agatat si nici eu nu fac asta...
    Nu te inteleg...

    RăspundețiȘtergere