marți, 20 ianuarie 2009

Poate ca...

Stau de cateva zile si ma gandesc ce sa scriu..cum sa-mi fac intrarea in blogosfera...Am facut o alegere buna cand am hotarat sa-mi ascund identitatea?sau poate trebuia sa spun cine sunt...de cateva luni incoace ma tot plimb pe bloguri si citesc sute de articole...
Cei mai mult adopta o atitudine ca si a mea..probabil nu-mi va citi nimeni blogul...poate il scriu doar pentru mine.."nu stiu nimic"/"nu vreau nimic"/"sunt un neinteles in lumea asta vasta".
Inca nu stiu ce tip de blog va fi al meu..unul educativ...un jurnal intim..sau poate unul in care sa anunt diverse evenimente...poate va fi unul mixt.Cine stie?
Nehotararea mea izvoraste si din faptul ca eu nu am prieteni...am colegi..am amici...si..umbre din trecut...tot ce vreau sa afirm in fata lumii rezulta a fi un fapt inutil.Sa vedem ce o sa iasa..daca nu merge promit ca nu voi incarca blogosfera...ma voi scuza si ma voi retrage cu privirea in sus...

9 comentarii:

  1. :) poate că nu ai cunoscut 'the right people'. I-am spus acelaşi lucru unui tip şi m-a întrebat când o să-i cunoască. Chestia asta e absolut relativă... poţi să-i cunoşti acum sau poţi să nu-i cunoşti niciodată, dar e important ca atunci când îi vezi să îţi dai seama. Şi în plus, prieteni adevăraţi sunt puţini. :D totuşi, vreau să-ţi spun că nu e inutil să îţi dai cu părerea chiar dacă alte persoane nu vor fi de acord. A susţine cu tărie lucrurile în care crezi este un lucru absolut admirabil, if you ask me.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dă-i bice. Aștept să citesc ce scrii.. Nu asculta pe nimeni în afara conștiinței tale, nu lua în seamă răutățile și „Nu vei putea”-urile, și o să te descurci just fine.. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult pt incurajare,chiar m-a impresionat...promit ca saptamana asta voi avea primul articol postat

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaa...si daca aveti idei despre cum as putea sa schimb in mai bine aspectul blogului..sunteti bineveniti sa impartasiti :D

    RăspundețiȘtergere
  5. multa bafta! cu totii avem un inceput.
    e mai greu prima data...dupa aia vin subiectele pe banda rulanta...oricand ai nevoie de ajutor nu ezita sa il ceri si o sa vezi cat de repede primesti acea "mana de care ai nevoie" :p

    RăspundețiȘtergere
  6. hey.multumesc de comentariu,chiar daca a fost un pic...acid,sa zicem.criticile nu strica.ideea a fost ca am venit dezamagita de ce am vazut la examen si nu zic ca nu am fost subiectiva si nu am generalizat, dar asta a fost parerea mea si am spus-o.acum daca s-a atacat cineva ce pot sa zic...ma rog.nice to meet you si have fun cu blogul:)cat despre mintea mea mica, medie, mare...vedem

    RăspundețiȘtergere
  7. auzi mai iar spun ca nu incerc sa agat pe internet si nici nu am nimic cu cei care o fac.daca nu sint ca ei nu inseamna ca sint mai prosti mai ciudati.pot sa fie oameni la 70 de ani care sa caute jocuri pentru calculator este treaba lor eu nu caut asta.stiu ce vreau.utilizez calculkatorul in alt scop.poate sa fie si asta o joaca dar altfel perceputa de mine.este interesant ce poate sa scorneasca mintea umana.cita imaginatie poate sa aiba.nu stiu de ce toate fetele au impresia ca vor sa fie agatate bagate in boscheti sau mai stiu eu ce. :D poti sa admiri un articol vestimentar pe care-l vrei sa-l poarte si sotia.intr-o punga n-o sa-l vezi la fel de bine.pe cospul uman este altfel vezi cum se joaca vintul cu el cum reactionaeza la miscari etc.asta-i valabil si pentru voi femeile.cine-i fidel poate sa fie si cu avionul pe centru poate sa fie si cu bicicleta ca...........tot la nevasta se gindeste.nu zic asta sa ma scot.imi place sa am o femeie linga mine care sa fie admirata si placuta de intreaga lume. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. facem un schimb de link ? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. atata timp cat folosesti propriile cuvinte si nu decupezi articole din ziare electronice sau de pe alte site-uri da-i bataie, indiferent daca cineva citeste sau nu

    RăspundețiȘtergere