sâmbătă, 20 februarie 2010

Could it be Love @1 sight?

Ce zici e? sau nu?

4 comentarii:

  1. uh uh...stiu eu raspunsu'...uh uh...pot sa raspund? pretty pretty pliiiiiiiiz...ehh oricum raspund :P...la intrebarea din titlu' adica...nu m-am uitat la video...si nu-s foaaaaarte curios...in fine...deviez...raspunsu' e simplu...NU exista love at first sight...at first sight exista doar lust...love e ceva mult prea complicat ca sa existe asa usor...parerea mea...do i get a 10 for my answer? pretty pliiiiz...with cookies and milk ;;)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu primesti nici cookies nici milk nici un 10...pnetru ca nu-mi place raspunsul tau :))
    daca tie nu ti s-a intamplat asta nu inseamna ca nu exista :*

    RăspundețiȘtergere
  3. oh c'mon...hai sa detaliesc putin ca place la greierasu' meu...deci :D...parerea mea este caaaaaaa.....pt a afirma ca iubesti pe cineva trebuie sa simti pt acel cineva mai mult decat o dorinta fizica...ca sa poti afirma ca iubesti pe cineva trebuie sa poti spune ca respecti si intelegi pe acel cineva...ca sa poti afirma ca iubesti pe cineva trebuie sa cunosti pe acel cineva...si exemple pot sa-ti mai dau ca am de unde :P...in concluzie...cum poti afirma ca exista dragoste/iubire la prima vedere?...poate nu inteleg eu termenu' bine...ca daca-i asa...am tot "iubit" la prima vedere...si la a doua...si cred ca am patit-o si fara sa vad :D

    p.s. : milk and cookies erau pt tine ca esti asa dulce si mi-ai aprobat commentu' :P

    RăspundețiȘtergere
  4. intr-adevar dintr-un anumit punct de vedere ai dreptate...dar depinde cum privesti fenomenul asta cunoscut si sub numele de "coup de foudre"..am sa scriu un post si despre asta cand oi avea toate informatiile adunate.
    Commentul oricum ti-l aprobam indiferent daca imi promiteai sau nu milk and cookies :D

    RăspundețiȘtergere