sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Imi place...

Imi place ce vad in jurul meu, in ultima vreme..nu-mi place ce simt..sau cel putin nu-mi place majoritatea timpului. Sunt in sesiune(ca se tot intreba Iris ce mai fac) sunt proaspat angajata intr-un post incredibil de bun pentru cariera mea si pentru viitorul meu, sunt groaznic de stresata, abia reusesc sa dorm dar...
Dar am observat ca mai sunt cativa oameni in jurul meu care desi inainte nu obisnuiau sa zambeasca acum zambesc..mai rarut ca-i mai dragut dar totusi e o imbunatatire. Imi place zambetul lor, ma face sa ma simt bine, ma fac sa zambesc la randul meu, sa ma gandesc ca mai sunt si lucruri bune in viata mea si ca pot si eu sa zambesc...
Multumiri speciale revin d-rei Iris, d-lui Andy si d-lui Radu, pentru zambetul lor sincer:







3 comentarii:

  1. la Radu deja nu mai e zambet e diatamai rasullll =)) Guritza mare.....:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Se mai fac angajari in Romania?:p
    Am picat examene la greu m-am bucurat pentru un singur motiv... am reusit sa cunosc jumatate din campus. Am ajuns la o concluzie.. ne stresam degeaba.. viata e prea scurta sa-ti faci atatea griji

    RăspundețiȘtergere
  3. in locuri speciale pentru oameni speciali inca se fac angajari...:D

    RăspundețiȘtergere