marți, 2 iunie 2009

Joc si Poezie

Imagineaza-ti noaptea fara stele.
Ramai o clipa si le cauta-n zadar.
Incet, incet, te vor gasi pe tine, ele,
Noapte de noapte, in lumini de felinar.
Astfel as vrea sa te caut iar si iar.

Imagineaza-ti un parau de apa dulce.
Ramai o clipa si asculta-i cantecul.
Incet, incet, iti va intra in sange,
Nimic din lume nu-ti va sterge zambetul.
Astfel as vrea sa-ti mangai zilnic sufletul.

Imagineaza-ti o lumina mult prea mare.
Ramai o clipa si incearca sa o privesti.
Incet, incet, vei observa conturul unui soare;
Nu incerca sa-l apropii caci orbesti.
Astfel ti-as darui comorile lumesti.

Imagineaza-ti un copac cu frunze moarte.
Ramai o clipa si adormi in umbra lor.
Incet, incet, te vor acoperi de soapte,
Numai surasul tau sa stea deasupra tuturor.
Astfel doar pentru tine as vrea sa mor.

Imagineaza-ti marea, dimineata, fara valuri.
Ramai o clpa chipul sa ti-l oglindesc.
Incet, incet, eu voi pasi domol pe maluri
Numai odata-n ochi sa te privesc
Astfel as vrea sa-ti spun cat de mult TE IUBESC.

Cel care descopera jocul de cuvinte primeste o sticla de vin(in persoana sau prin colet)

13 comentarii:

  1. "Ramai o clpa chipul sa ti-l oglindesc".LIPSESTE I-UL.ASTA EREA? :)) FRUMOASA POEZIA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am zis jocul de cuvinte...nu litera lipsa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. pai daca nu te pricepi de ce te mai bagi in seama?

    RăspundețiȘtergere
  4. eu stiu eu stiu tanananana

    RăspundețiȘtergere
  5. deci...ne spui si noua??

    RăspundețiȘtergere
  6. si ce n-am voie sa ma laud?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ia spune mai IRINA cand imi dai sticla de vin ?? :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dau sticla de vin cand ajungi acasa/in tara...eu mereu ma tin de promisiuni.
    Sper ca nu te astepti sa-ti trimit sticla prin posta a ajunge pana te intorci tu :))

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) Trebuie sa fie complicat?
    Sa zic sau nu? ;)
    Mai bine lasam lumea sa mai incerce.

    RăspundețiȘtergere
  10. pai daca Zeflemistul a dat raspunsul de ce sa mai lasam lumea sa incerce?!
    nici tu nu te-ai prins :))

    RăspundețiȘtergere
  11. bai s-a pus praful pe blogul tau..pacat ca ai atatea de povestit ;)

    RăspundețiȘtergere