sâmbătă, 7 februarie 2009

Ce recomand...

Initial nu am vrut sa ma uit la filmul asta pe principiul ca joaca Brad Pitt si ca in principiu ma uit doar la comedii dar mi-a fost recomandat de un prieten bun la suflet,Alex.
M-am uitat la filmul asta cu un interes destul de crescut..nu ma asteptam sa-mi placa asa mult..Care sunt ingredientele ce fac din acest film,un succes? Se iau Brad Pitt si Cate Blanchett in doua roluri de exceptie, se adauga drama, mister, aventura, fantezie, se presara o viziune regizorala inspirata, se trimite la platouri si se tine la montaj cateva luni. Rezulta o frumoasa (si lunga! aproape 3 ore!) poveste-in-poveste cu 5 nominalizari la Globul de Aur, 14 nominalizari la alte premii si 2 premii pentru cel mai bun regizor si cel mai bun scenariu din partea National Board of Review, si asta fara sa mai pomenim potentialele Oscaruri pe care filmul le merita cu prisosinta.
Per total, un film exceptional, pe care il recomand cu caldura chiar si celor care nu se dau in vant dupa drame, si caruia pot, intr-un clasament personal, sa-i dau, cu mana pe inima, 10 puncte din 10 pentru viziune regizorala (David Fincher - Zodiac, Panic Room, Fight Club, Alien, si videoclipuri pentru Madonna si Sting), scenariu (Eric Roth - Forrest Gump, si Robin Swicord - Memoirs of a Geisha, The Jane Austen Book Club), actorii din rolurile principale (Cate Blanchett si Brad Pitt) si secundare ( Taraji P. Henson).
N-am sa va spun despre ce e vorba...va las sa vedeti trailer-ul..si apoi va astept cu pareri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu